Igjen oppretter jeg en blogg. Denne gangen en lærerblogg. Dette gjør jeg mest fordi jeg har lyst til å ha et sted der jeg kan drøfte og publisere ting jeg jobber med.
Jeg skal skrive masteroppgave om laiv og historiebevissthet. Så jeg er ikke lektor helt ennå... men jeg er på vei ;)
Jeg skal skrive masteroppgave om laiv og historiebevissthet. Så jeg er ikke lektor helt ennå... men jeg er på vei ;)
Kommentarer
Legg inn en kommentar